Pemodelan kabur dalam menilai kepuasan pelanggan dalam industri peruncitan

Kajian ini bertujuan untuk menterjemahkan kepuasan pelanggan kepada suatu perameter yang boleh diukur bagi membolehkan masyarakat perniagaan memahami dengan lebih jelas tentang konsep kepuasan pelanggan

Main Author: Zul Izwan Mohtar
Published: Terengganu: Universiti Malaysia Terengganu, 2008.
Subjects:
LEADER 00876cam a2200193 7i4500
001 0000142140
005 20091102090000.0
002 0000007227
090 0 0 |a HF 5415.335   |b .Z8 2008 
100 0 # |a Zul Izwan Mohtar  
245 1 0 |a Pemodelan kabur dalam menilai kepuasan pelanggan dalam industri peruncitan   |c Zul Izwan Mohtar. 
260 # # |a Terengganu:   |b Universiti Malaysia Terengganu,   |c 2008. 
300 |a xviii, 171 p.:   |b ill.;   |c 30 cm.. 
500 # # |a FST adalah singkatan kepada Fakulti Sains dan Teknologi 
502 # # |a Tesis FST (Ijazah Sarjana Sains) 2008 
520 3 # |a Kajian ini bertujuan untuk menterjemahkan kepuasan pelanggan kepada suatu perameter yang boleh diukur bagi membolehkan masyarakat perniagaan memahami dengan lebih jelas tentang konsep kepuasan pelanggan 
602 # # |a Tesis FST 2008 
650 0 0 |a Consumer satisfaction  
999 |a 1100071206  |b Book  |c Tesis  |e KOLEKSI KHAS