Hubungan gaya asuhan dan konsep kendiri terhadap pencapaian akademik pelajar sarjana muda kaunseling Universiti Malaysia Terengganu

Kajian ini meliputi tiga pembolehubah yang meliputi gaya asuhan, konsep kendiri dan pencapaian akademik

Main Author: Farah Aini Azmi
Published: Terengganu: Universiti Malaysia Terengganu, 2009.
LEADER 00741cam a2200169 7i4500
001 0000142509
005 20100124090000.0
002 0000007599
090 0 0 |a LP 4 FPE 1 2009  
100 0 # |a Farah Aini Azmi  
245 1 0 |a Hubungan gaya asuhan dan konsep kendiri terhadap pencapaian akademik pelajar sarjana muda kaunseling Universiti Malaysia Terengganu   |c Farah Aini Azmi. 
260 # # |a Terengganu:   |b Universiti Malaysia Terengganu,   |c 2009. 
300 |a xii, 70 p.;   |c 30 cm.. 
502 # # |a Latihan Ilmiah FPE (Ijazah Sarjana Muda Kaunseling) 2009 
520 3 # |a Kajian ini meliputi tiga pembolehubah yang meliputi gaya asuhan, konsep kendiri dan pencapaian akademik 
602 # # |a Laporan Projek FPE 2009 
999 |a 1100076596  |b Book  |c LAPORAN PROJEK  |e KOLEKSI KHAS