Simulasi bagi penilaian prestasi terhadap perkhidmatan dalam industri makanan segera

Pelanggan biasanya menunggu dan berbaris untuk mendapatkan sesuatu perkhidmatan

Main Author: Yusniza Saad
Published: Terengganu: Kolej Universiti Sains dan Teknologi Malaysia, 2003.
LEADER 00708cam a2200169 7i4500
001 0000137939
005 20100712090000.0
002 0000003009
090 0 0 |a LP 25 FST 6 2003  
100 0 # |a Yusniza Saad  
245 1 0 |a Simulasi bagi penilaian prestasi terhadap perkhidmatan dalam industri makanan segera   |c Yusniza Saad. 
260 # # |a Terengganu:   |b Kolej Universiti Sains dan Teknologi Malaysia,   |c 2003. 
300 |a xiii, 61 p.:   |b ill.;   |c 30 cm.. 
502 # # |a Laporan Projek FST (Sarjana Teknologi Maklumat - Kejuruteraan Perisian) 2003 
520 3 # |a Pelanggan biasanya menunggu dan berbaris untuk mendapatkan sesuatu perkhidmatan 
602 # # |a Laporan Projek FST 2003 
999 |a 1100043432  |b Book  |c LAPORAN PROJEK  |e BILIK ARKIB