Perkhidmatan awam yang berkualiti : daripada perspektif Ahmad Sarji bin Abdul Hamid

Main Author: Ahmad Sarji Abdul Hamid, Tan Sri Dato' Seri, 1938- (Author)
Corporate Author: Institut Tadbiran Awam Negara
Other Authors: Zakaria bin Ahmad
Language:Malay
Published: Kuala Lumpur: Institut Tadbiran Awam Negara, 1991.
Subjects:
LEADER 01275cam a2200301 7i4500
001 0000053317
005 20180508090000.0
008 180508s1991 my x 0 may
020 0 0 |a 9679933105  
040 |e may  |c UMT  |e rda 
090 0 0 |a JQ 716 .Z13   |b A36 1991 
100 1 0 |a Ahmad Sarji Abdul Hamid, Tan Sri Dato' Seri,   |d 1938-   |e author  
245 1 0 |a Perkhidmatan awam yang berkualiti :   |b daripada perspektif Ahmad Sarji bin Abdul Hamid   |c prakata, Tan Sri Dato' Mahmud bin Taib ; editor, Zakaria bin Ahmad. 
246 3 |a Towards quality public service:   |b selected speeches of Tan Sri Dato' Seri Ahmad Sarji bin Abdul Hamid, chief secretary to the government, Malaysia. 
264 4 |c ♭ 1991. 
264 1 |a Kuala Lumpur:   |b Institut Tadbiran Awam Negara,   |c 1991. 
300 |a xi, 625 pages;   |c 22 cm.. 
336 |a text  |2 rdacontent 
337 |a unmediated  |2 rdamedia 
338 |a volume  |2 rdacarrier 
500 0 0 |a PTSL: 1991 
650 0 0 |a Work ethic --   |z Malaysia.  
650 0 0 |a Malaysia --   |x Politics and government  
650 0 0 |a Civil service ethics --   |z Malaysia  
650 0 0 |a Civil service --   |x Labor productivity --   |z Malaysia  
700 0 1 |a Zakaria bin Ahmad  
710 2 1 |a Institut Tadbiran Awam Negara  
999 |a 1100040431  |b Book  |c Rujukan  |e KOLEKSI RUJUKAN